Для учасників публічних аукціонів із закупівель у система Прозорро є можливість надання довідки про відсутність заборгованості з обов'язкових платежів та податків в електронному вигляді. Це означає, що учасник отримує її в електронному вигляді та розміщує у системі Прозорро.Закупівлі. Це значно спрощує процес надання документів на торги. Це також буде справедливо, якщо необхідно надати документацію на торги в системі Прозорро.Продажі.
Більше інформації про роботу з системою Прозорро.Продажі та Прозорро.Закупівлі можна дізнатися у нас на сайті. Вам також може бути цікаво про процедуру оскарження вимог тендерної документації про надання інформації, що знаходиться у відкритому доступі. Або, які є можливості перевірки переможця аукціону в Прозорро.
Для отримання цього документа платнику необхідно подати заяву за формою, затвердженою у додатку 2 до Регламенту видачі довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за якими здійснюють наглядові органи, затверджений наказом Міністерства фінансів від 03.09.2018 № 733.
Заява може бути подана платником такими способами:
Заява обов'язково має посилатися на правовий документ, який вимагає підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за якими покладено на наглядові органи та вказувати назву організації (компанії, установи), куди буде направлено довідку.
При заповненні заяви слід точно вказати реквізити нормативного акта: його тип, найменування (у лапках), номер та дату прийняття.
Документ формується відповідно до додатка 1 до Регламенту і може бути виданий платнику на вибір у паперовій або електронній формі. У заяві необхідно наголосити на формі отримання довідки:
Електронну версію довідки можна отримати за допомогою запиту через систему «Електронний кабінет», де платник запитує дані з Державного реєстру про нараховані доходи, утримані податки та військовий збір. Зайшовши до особистого кабінету, користувач підписує заяву електронним підписом та безкоштовно отримує довідку в електронному вигляді на вказану електронну адресу або до самого кабінету. Далі її можна завантажити у потрібну систему.
Строк надання довідки у паперовій формі становить 5 робочих днів з дня, який слідує за днем оформлення заяви. Електронна версія довідки формується швидше.
Довідка діє протягом десяти календарних днів з моменту її видачі, і цей термін обов'язково вказується в документі.
Якщо платник має податкову заборгованість, недоїмку зі сплати єдиного внеску або інші заборгованості, контроль за якими покладено на наглядові органи, йому надсилається повідомлення про відмову у наданні довідки із зазначенням причин. Таке повідомлення готується та відправляється (відповідно до норм) протягом 5 робочих днів з дня отримання заяви та вручається платнику поштою, вона також відображається в особистому кабінеті на сайті уповноваженого органу, якщо йдеться про електронну версію документа.